Sunday, September 21, 2008

妈妈说

记得刚进大学时,很多都说我们的房间是美女房,因为都住着三位美女,现在是四位美女.. 嘻嘻被人称为美女是件好事,因为我妈妈说过,如果有人赞你漂亮或美女,那你就是真得很漂亮,如果有人赞你五官端正,那你还算漂亮,如果有人赞你有气质,那你是由大家闺秀的风范,但是如果有人赞你可爱,那他一定是没有形容词可以用来形容你了所以,无论如何我都不会让别人用可爱来形容我. 哈哈

7 comments:

Reene said...

ur mom really said like dat mah?
or itz juz ur quote?..haha..

yinyee [Evlynn] said...

aduh...stop asking the same question la...u wrote the same comment as in my blog..lol. mom did say,i nearly forgot oso..hehehe

Reene said...

juz curious mah..both of u so 'zi lian'...haha^^

Yang said...

颖欣,你很可爱!

可爱!

可爱!

p/s: 不可以delete我的comment.^^

yan said...

hey, i'm not cute ok? i'm pretty!!!

keanchang said...

cute??
pretty??
hahahaha...
watever la...brother ngyinyan
whahahaha

Anonymous said...

我拿我性命担保,颖欣超可爱。